Get your myspace layouts where I get them, at pYzam.com.
MySpaceLayouts

-->

2011. január 4., kedd

B.Ú.É.K.



Sziasztok Boldog Új Évet Kivánok!
Nagyon remélem, hogy mindenki jól érezte magát szilveszterkor.
Erről jut eszembe, hogy én tavaj majdnem 40 fokos lázzal küzdöttem. Pedig ritkán vagyok beteg és nekem pont szilveszterkor kellett megbetegedni.
Nagyon sajnálom, hogy nem írtam fejiket ezért Újévi fogadalom ként megfogadom, hogy:
EZENTÚL MINDEN HÉTEN, HA LESZ RÁ LEHETŐSÉG, FEJEZETET FOGOK ÍRNI NEKTEK.
Szóval a friss kb. 1-2 napon belül megérkezik... :)
Remélem megfelel és ahogy a másik blogomon is itt is szeretnék komikat, mert már egy kicsit kezd elegem lenni belőle, hogy nem kapok komikat, de én hiszek a világban és tudom, hogy ez változni fog. :D
Az új fejire itt is 2 KOMIT szeretnék kapni. Azt hiszem mindent elmondtam....
Rendben?

Puszi:rek@!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése