Get your myspace layouts where I get them, at pYzam.com.
MySpaceLayouts

-->

2010. augusztus 30., hétfő

1.fejezet

Sziasztok!
Hát...itt van az első fejezet, remélem tetszik.


1. fejezet
Indulás



(Flore szemszög)
Mivel Brooklyn egy kicsit messze van Londonhoz, repülővel kell menünk új helyünkre. Hiányozni fognak a barátaim, a házunk, a suli, a tanárnő és még az idegesítő Dominik is. Gondolatmenetemben anya zavart meg.
- Szia kicsim, mivel mindent össze pakoltunk arra kérnélek, hogy Jessikával szórakozzatok már el egy kicsit.
Mivel szeretem a kis tesóm, engedelmeskedtem neki. Elmentem Jessiért és megmutattam neki a laptopom. Mivel már 6-éves volt látott ilyet, de nem nagyon érdekelte.
- Floj, inkább mutass vajami játékot... - mondta.
Megvakartam a fejem, mert nem tudtam, mit mutatni. Aztán eszembe jutott... az a játék, amit én szerettem mindig játszani kiskoromban. Bekapcsoltam neki.
- Huh, de jó! Itt mit kell csinálni? - Erre elmosolyodtam.
- Hát…itt meg kell etetni. Bírsz vele játszani és meg bírod tanítani sok mindenre… - mondtam neki.
- Jó akkor csináljuk.
Evvel el voltunk egy ideig. Viszont csörgött a telefonom és észrevettem Dom számát a kijelzőn. Megnyomtam a hívás gombot…
- Halló?
- Szia! - kiabálta.
- Szia - mondtam unott hangon.
- Annyira fogsz hiányozni! - közölte.
- Az jó – válaszoltam, de legszívesebben azonnal leraktam volna.
- Ugye felhívsz néha? - kérlelt.
- Hát… - gondolkodtam, hogy mit mondjak, mert ha azt mondom, hogy nem akkor biztos, hogy szomorú lesz, de ha igent mondok, akkor viszont állandóan keresni fog.
- Na...légyszi’!
- Jó - gondoltam kockáztatok.
- Ó..az szuper!!! Na, nekem mennem kell, mert anya hív... Akkor majd még beszélünk! - mondta.
- Remélem, hogy nem.
- Tessék? - kérdezte.
- Semmi, semmi… - dadogtam.
- Ok. Szia!
- Szia! - és lenyomtam a hívás vége gombot.
Jó barátom volt Dom, de mivel ő szerelmes volt belém én meg nem állandóan a nyakamon lógott. És ez...idegesített.
Ránéztem az órára, ami 16:05-öt mutatott. Ez azt jelenti, hogy van még kevesebb, mint fél órám. Elgondolkodtam, hogy mit csináljak addig és úgy döntöttem fel hívom Szuzit. (Ő volt a legjobb barátnőm) Kicsöngött egyszer…kétszer...majd felvette.
- Halló?
- Szia! - mondtam.
- Szia!...Mit csinálsz? Már készen vagytok a pakolással? Annyira fogsz hiányozni! – áradtak belőle a szó, de én közbevágtam.
- Igen, te is fogsz hiányozni és igen készen vagyunk a pakolással. Csak azért hívtalak, mert kíváncsi voltam, hogy vagy és, hogy halljam a hangod...
- Ó, ezt annyira jó tőled hallani...
- Indulás! - jött be anya.
- Bocs, de mennem kell. Most mondta anya, hogy megyünk, úgyhogy majd még beszélünk... Szia!
- Szia! – azzal leraktam.
Gyorsan leszaladtam az emeletről és megláttam apát, gyorsan megöleltem. Mivel apa is és anya is ügyvédek voltak késő estig dolgoztak...
- Na, szia, hercegnő! - köszöntött.
- Szia! Akkor megyünk? – érdeklődtem izgatottan.
- Persze... Kate, készen vagytok? - kérdezte anyámat.
- IGEN... - kiabálta le.
Apa kivitte a bőröndöket, én pedig megfogtam Jessika kezét, és kivezettem. Még egy pillantást vetettem a volt házunkra, majd beszálltunk az autóba.
A repülőn nagyon kényelmes volt, de annyira álmos lettem hirtelen, hogy azon nyomban álomba merültem..

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó fejezet lett! Csak kicsit furcsállom, hogy Flore elkezd játszani Jassikával, azt meg megfeledkezik róla...

    Vároma kövi!

    Puszi
    Lina

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi.Majd a többinél igyekszem..

    Puszi:rek@!

    VálaszTörlés