Get your myspace layouts where I get them, at pYzam.com.
MySpaceLayouts

-->

2010. október 30., szombat

8.fejezet

8.Fejezet
-Vadászat


- Most mit röhögtök? - kérdeztem, de én se bírtam ki nevetés nélkül. – Fura, nem is vagyok álmos. - mondtam.
- Ez a másik dolog. - mondta Ester. - Sose alszunk. - Erre mindenki nagyot nézett.
- Sose?
- Sose. – Aha - gondoltam.
- Holnap elmegyünk vadászni, viszont ma már nem. - mondta nevelő anyánk.
- Miért? - kérdeztük kórusban.
- Késő van és, mert pihennetek is kell. - jelentette ki.
- De nekünk nem kell pihennünk, mivel soha nem fáradunk ki.
- Majd megyünk, ne ellenkeztek. - parancsolt ránk.
Utána elmentek nézni egy filmet, én viszont olvastam.

Reggel besütött a nap.
- Gyerekek, gyertek ide! - kiabált Ester.
- Igen? - kérdeztem.
- Van egy szabály! Nem szabad emberek közelébe menni.
- Miért? - kérdeztük.
- Mert először is rá birtok támadni, másodszor meglátszik a bőrötök a napon.
- Mi?
- Meglátszik, vagyis csillog a bőrötök.
- Értem, akkor megyünk vadászni? - kérdeztem.
- Igen mehetünk, de ..... mindenki mögöttem marad, és ..... nagyon vigyázzatok.
Erre mindenki bólintott egyet.
Elindultunk. Mikor kiértünk észrevettem, hogy milyen gyönyörű is az erdő a nap fénye alatt. Csak csillogott a bürünk, és a madarak csiripeltek. Mentünk, egyszer csak megéreztem egy illatot.
- Ez a medve. - világosított fel minket.
- Az enyém. - jelentkezett Mark.
- Maradj észrevétlen, és mikor nem számít rá, csapj le! - tanított Ester.
- Jó. - mondta majd elindult. Mi meg messziről figyeltük mit csinál.
Közelített felé, ugrott és megölte. Majd szép lassan elkezdte szívni a vérét.

Mivel már tudtam, hogy kell csinálni én is foglyul ejtettem egy szarvast.
Rátámadtam, lefogtam és kiszívtam a vérét az utolsó cseppig.

Majd megéreztem egy vámpír szagát, de ezt nem ismertem...

1 megjegyzés: