Get your myspace layouts where I get them, at pYzam.com.
MySpaceLayouts

-->

2010. november 13., szombat

9.fejezet

Sziasztok itt a 9-dik feji remélem, majd tetszik!

                                                   9.Fejezet
                                                   -Nomád



Amint megéreztem az idegen vámpír illatát futottam a többiek felé.
- Látáttok, vagyis éreztétek a vámpírt? - kérdeztem tőlük.
- Igen - mondták.
- Figyeljetek a nomád vámpírok nem szoktak kedvesek lenni, ezért vigyázatok, lehet, hogy valamilyen szuper képessége van - erre mindenki bólintott, majd vártuk a "barátunk" érkezését.

- Jó napot! - köszöntötte Ester.
- Helló! - morgott.
- Mi járatban van? - kérdeztem.
- Hát...vadászgatok meg ilyen dolgok - mondta vigyorogva.

Erre melletem Ang lerogyott a földre és úgy nézett ki mint akit árram vezet.
- Haggya abba! - kiáltottam rá.
- Hm... - gondolkozott el - te különleges vagy, ugye tudod? - kérdezte.
- Ezt hogy érti?
- A képességed, a tűz amivel tornádó és még gömböt is bírsz ebből kifolyólag tenni.Okos.
- Maga meg miről beszél?
- A te képességedről - nyomta meg a "te" szót.
Erre mindenki úgy nézett rá mint borjú az új kapura.
- Miért segít neki, hogy meg mondja mi a képessége? - kérdezte gyanakvóan Mark.
- Mert szinpatikus.
- Aha - mondtam.
- Ha nem hiszel nekem csak próbáld ki. - mutatott a bokorra.
- Majd később, szerintem jobb hogy ha haza megy.
- De kislány miért nem maradhatok veled egy kicsit?
- Mert, haggyon békén.
- Na gyere kislány béreljünk ki egy szobát - majd közeliteni kezdett felém.
Vámpír sebességgel közeledett felém.Mikor már fél méterre volt tőlem elkapta a derekam.
- Haggyon békén!!! - kiáltottam.
- Flore! - közeledett felénk Mark.
- Állj meg, mert különben baja lesz a lánynak.
- Maga nem tudja fel fogni, hogy... - orditottam a képébe de nem tudtam befejezni, mert a száját az enyémre tapasztotta.
Csókolt engem csókolt. A nyelvével a számban utat tört. Majd szenvedélyesen csókolt, csókolt......Sok erőlködés után, úgy másfél percre rá sikerült elhúznom a szám az övétől.
- Na milyen volt? - kérdezte mosolyogva.
- Maga egy állat - ordibáltam.
- Tudom. - mosolygott majd ismét csókolt. Ezt több mint egy percig.
- MAGA MÉG NEM TUDJA, HOGY KIVEL HÚZOTT UJAT!!!! - ordibáltam.
Majd tűzörvény képében megsemisültem.
- Tudja maga nekem nem szinpatikus.
Villantam fel mögötte tíz méterrel.
- Mondtad már cica.
Mivel nagyon jók a megérzéseim tudtam, hogy vámpír sebességgel közelít felém. Ezért ismét tornádó képében megsemmisültem.

A tornádónak hála nekicsapódott egy fának, ami egyből kidőlt.
- Tudja, ahogy csókolt rá jöttem, hogy milyen hatalmas erővel is rendelkezem. Ezért nem félek magától, inkább maga féljen tőlem - mosolyogtam gonoszul.
A kezembe tettem egy tűzgömböt és neki csaptam amire ő felégett.
Mire elégett mondtam:
- Vége.

Mikor haza értünk úgy éreztem nem bírok olvasni inkább lefeküdtem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése