Get your myspace layouts where I get them, at pYzam.com.
MySpaceLayouts

-->

2010. szeptember 17., péntek

6.fejezet

Sziasztok itta friss feji remélem majd tetszik!


6.fejezet
Új világ


Másnap, mikor felébredtem, nagyon furcsán éreztem magam. Kapart a
torkom, és minden egyes porszemet láttam a szobában. Észrevettem, hogy
egy kis erdei házban vagyok, és ott fekszik mellettem Angel meg Mark.
Egy pillanattal később bejött valaki a házba. Egy nő.
Hosszú barna haja volt.
Oda jött hozzám én pedig rá morogtam arra készülve, hogy ráugrok.
- Hej, hej, hej... - szólt rám.
- Hol vagyok? - kérdeztem egy idegen hangon.
- A házamban - válaszolta és lassan kezet nyújtott. Tétován, de elfogadtam.
- Ester Mach vagyok. Te pedig…?
- Ö...Flore Storte - mondtam.
- Értem.
- Mi történik velem?
- Hát...nem tudom, hogy mondjam...egyszerűen...Vámpír lettél -
jelentette ki.
- Hogy mi lettem?
- Vámpír!

Egy percig csak magam elé néztem, és nem hittem el, amit mondott.
- Aha, és akkor most embereket fogok ölni?
- Nem. Ha nem akarsz gyilkos lenni, akkor nem muszáj. Állatvéren is
élhetsz, ha akarsz.
- Aha.
- Én azon élek, ezért ilyen barna a szemem - észrevettem, hogy igazat mond.
- Van erőm is!
- Mi? - érdeklődtem.
- Életre tudok kelteni dolgokat.
- Tényleg? - egyszerűen nem hittem el, mint ahogy sok más dolgot se...
- Igen. Mindjárt meg mutatom – mondta, majd megfogott egy virágot,
megérintette és az gyönyörűen virított.
- Hűha...
- Aha - mosolygott. - Neked mi az erőd?
- Nem tudom.
- Próbáld ki - és oda nyújtott egy nagyon szép rózsát. Haboztam, de
megfogtam.
- És most hogyan tovább?
- Próbálj vele valamit csinálni, vagy koncentrálj.
Jó, az talán menni fog. Nagyon erősen koncentráltam, de nem történt semmi...
- Semmi baj, próbáld meg még egyszer - biztatott.
Bólintottam.
Ismét koncentráltam, csak sokkal erősebben, és akkor...

Elkezdett a levegőben mozogni. Ezen mindketten meglepődtünk.
- Wow, nagyon ügyes vagy! - dicsért meg.
- Kösz!
- Na, most próbáld meg szép lassan le tenni.
- Oké - Megpróbáltam, de nem sikerült, hanem véletlenül leejtettem.
- Semmi baj, van még néhány itthon - mosolygott.
Az jutott az eszembe, hogy milyen könnyű lehet neki... Csak vesz egy
rossz virágot, életre kelti, és már egy csodaszép növénye lesz.

Lassan felkelt Mark és Angel is.
- Hol vagyok? - kérdezte Ang.
- Nálam, üdvözöllek titeket itthon! - válaszolt mosolyogva.
Erre ők rám néztek és én heves bólogatásba kezdtem...

Eddig NAGYON TETSZIK EZ A VÁMPÍROS DOLOG !!!

Ez lenne a feji...remélem tetszett!
Írjatok sok-sok komit.

Puszi:rek@!

2 megjegyzés:

  1. Szia! Tetszett a fejezet, bár azt nem értem, hogy mi baja lesz attól a rózsának, ha leesik a földre. Ettől eltekintve tetszett!
    Mikor jön a kövi?
    Pux: Zabie98

    VálaszTörlés
  2. Szia, kösz a komit a kövi pedig szerintem még holnap fel teszem ha lesz időm...:)

    Puszi:rek@!

    VálaszTörlés