Get your myspace layouts where I get them, at pYzam.com.
MySpaceLayouts

-->

2010. szeptember 8., szerda

3.fejezet

Sziasztok itt a friss feji!Remélem tetszik, küldjetek sok komit!

                                                                    3.fejezet
                                                                     Első nap



Reggel felkeltem. Gyorsan beszaladtam a fürdőbe, fogat mostam...Majd elindultam a gardrób felé kiválasztani mibe menyek.Vajon, mit vegyen fel az ember első tanítási napra?? Egy percig ezen gondolkodtam...

Majd egy farmer, egy blúz és egy kényelmes patikára esett a választásom. Ez jó lesz-gondoltam. Össze fogtam a hajam egy copfba.Felkaptam a táskám és lesiettem a földszintre.Ahol Jessika és apa már várt.
-Jó hogy itt vagy, azt hitük már nem is jössz.-szidott le kis húgom.
-Te csak hallgass.-szóltam oda neki.
-Lányok hagyjátok abba.-szólt ránk apa.
-Bocsánat- mondtuk egyszerre.Erre Jessika rám nyújtotta a nyelvét és én vissza.Majd apa kifelé terelt minket a házból.
-Sziasztok!-köszönt el anyám.
-Helló-mondtuk.
Majd be szálltunk a kocsiba. Apa ült előre én hátra Jessika meg mellém. Soha nem csináltam gondot belőle, hogy nem ülhettem előre, még ha be is töltöttem a 13-t.

Úgy 5-percet mehettünk megállt az autó és megláttam az általános iskolát. Itt Londonba már 6-évesen kezdik az iskolát...
-Sziasztok-köszönt el Jessika.
-Helló!-sóhajtottam. Majd apa a gázra taposott.
Most csak 2-percet utaztunk és megérkeztünk a középiskolába. Ami az én iskolám volt..
Kiszálltam és apa adott valami papírt.
-Ezt oda kell adnod a titkár nőnek.
-Ok.-mondtam egy pici remegéssel a hangomban.
-Nyugi nem lesz semmi baj.
-Remélem.
-Na mennem kell mert el fogok késni.Szia!
-Szia!-És már itt sem volt.
Megfordultam és jobban szem-ügyre vettem az iskolám. Rengeteg diák volt aki mind az iskola előtt, vagy éppen az iskola parkolójában beszélgetett.Nagy bátorsággal elindultam az épület felé.De már hallottam a többieket:
-Hogy ez milyen jó csaj.
-Ennek nagyon szép a haja.
-Milyen kedves lehet...
-Ez az új lány?
-Igen az hallottam, hogy most költözött ide..-de nem is foglalkoztam velük inkább többet. Hanem titkár-nő felé vettem az irányt.Megálltam és vártam hogy befejezze a telefon beszélgetést.
-Igen az jó lesz...Aha... Akkor délben bejön, igen akkor ráér...Viszlát.-majd letette.
-Jó napot!-köszöntem.
-Szia, miben segíthetek?-kérdezte.
-Hát én új vagyok és még nem tudom hogy melyik az osztályom.-és oda nyújtottam a papírt.
-Igen...Szóval te vagy Flore Storte.
-Igen.
-A te termed a 4 b, tessék az óra rended és ezt alá kell íratnod a tanároddal.-majd oda nyújtott egy darab papírt.
-Rendben, köszönöm.
-Nagyon szívesen.
Mentem a folyosón és volt a "2 a", "3 a", "4 a".Ah így soha nem találom meg.-gondoltam és egy lányt megérintettem a kezénél és megkérdeztem.
-Szia!Új vagyok itt és nem tudom merre van az osztályom a 4 b.
-Aha.Hát a te osztályod fent van az emeleten mész a folyosón és jobbra.
-Köszi.
-Nincs mit.Szia.
-Szia.
És elindultam fel a lépcsőn.Egyenesen a folyosón, láttam a "2 c","3 c", "4 c","2 b","3 b" majd megláttam a 

"4 b"-t végre.Bekopogtam és mikor benyitottam miden szem engem nézett.
-Szia!Te mit szeretnél itt?
-Én..én...-nem tudtam kimondani semmit olyan ideges voltam.
-Te?
-Én vagyok az új lány és ide küldtek fel.- majd pedig oda nyújtottam a papírt.
-Értem-és elvette tőlem.-Gyere aláírom, én vagyok a matek tanár Mr.Kidmor. A te helyed Mark mellet lesz.- és a szomszédom felé mutatott.Erre elmosolyodtam és hálát adtam az égnek hogy nem egy idegen mellé kell ülnöm.
-Rendben.
Elsétáltam a második sorba és leültem a pad társam mellé.
-Szia.-köszönt.
-Szia!
-Hogy vagy?
-Hát.. ahhoz képest, hogy nagyon ideges vagyok és, hogy leégtem az egész osztály előtt...Nagyon jól.
-Az jó.-és nevetett.
-Nagyon.-Majd elővettem a könyveimet.
És a tanár elkeszte magyarázni az anyagot...

Mikor kicsöngettek akkor oda jött mellém Angel és egy barát nője.
-Szia!
-Sziasztok.
-Hogy vagy?
-Jól.
-Milyen órád lesz?-kérdezte izgatottan.
-Hát...-előhalásztam a papírt és megláttam a "magyar"-t az óra rendemen.-Nekem magyar.
-Nekem is- örvendezett Angel.
-Nekem Fizika.-szomorodott el Mark.
-Na, nem baj biztos lesz még óránk.-vigasztaltam.
-Igen.
-Megyünk?-kérdezte Ang.
-Mehetünk.

Mikor elmúlt ez az óra elindultunk az ebédlőbe.
-Na, de bírunk máskor is találkozni iskolán kívül.Mondjuk 3-kor a ház előtt?-kérdezte Ang.
-Nekem jó.
-Ó szuper!!!
A következő óra Angol,Kémia,Rajz és Torna, a kedvencem. Mikor már az is elmúlt kimentem az iskola elé és vártam Márkot és Angelát.Mikor kiértek rögtön engem kerestek.
-Szia!-köszönt a dinamit királynéje.
-Helló!
-Mehetünk?-kérdezte Ang.
-Aha. Úgy egy 10-perc lehetett a buszozás, mikor a ház előtt volt a busz nem vettem észre mert egész úton beszéltünk egymással.
-Gyertek-szólt ránk Márk.
-Megyünk.-mondtuk.
-Akkor majd 3- kor talizunk.-mondta legjobb barát nőm.Hihetetlen de ezen a napon teljesen megismert Angelt és már a legjobb barátnőmnek tekintem...
-Jó majd talizunk.
-Szia!
-Szia.-köszönt Mark.
-Sziasztok!
Majd bementem a házba szokás szerint senki sem volt otthon..De találtam egy üzenetet az asztalon.

"Szia kicsim.
Majd csak este érünk haza, úgyhogy csinálj magadnak enni valamit.
Puszi anya!"

Mivel nem voltam éhes elkezdtem készülődni.
Felszaladtam a szobámba és bementem a gardróbba.Kiválasztottam egy fekete szoknyát és egy testhez simuló blúzt meg egy patikát. Mikor felöltöztem egy kis parfümöt fújtam magamra majd lementem.
Kimentem a ház elé és vártam.
-SZIA!-kiabálta Ang már a háza ajtójából, majd felém kezdett futni nyomába tesójával.
-Sziasztok!
-Hogy vagy?-kérdezte Mark.
-Jól, ti?
-Mi is.
-Mit terveztetek ma?
-Hát...Arra gondoltunk elmehetnénk a városba egy kicsit szórakozni.-jelentette ki mosolyogva legjobb barátnőm.
-Oké.
-Indulhatunk?- kérdezte testvére.
-Aha.
Fogtunk egy taxit majd a város felé vettük az irányt. Voltunk megnézni a : Piccadilly Circus-t és vettünk egy csomó ruhát majd rámentünk a London Eye- ra gyönyörű volt a látvány...
De hamar este lett ezért haza mentünk.


Mikor beléptem az ajtón már hallottam, hogy bent vannak a konyhában és beszélgetnek.
-Sziasztok!
-Szia!-köszöntek.
-Gyere kicsim enni.-szólt anyám.
-Jó, rendben mindjárt megyek.-levettem a kabátom felakasztottam a fogasra és elindultam fel az emeletre.
Mikor felértem berohantam a gardróbba megfogtam a tegnapi pizsimet és gyors lezuhanyoztam, felöltöztem és lementem vacsizni.
-Jöttem.
-Rendben mit kérsz?
-Ti mit etettek?
-Mi a maradék ebédet, Jessika meg rántott tojást.
-Akkor én is maradék ebédet szeretnék.
-Rendben.Mingyárt hozom.
-Na és mit csináltál?-kérdezte apám.
-Voltunk Angelával meg Markkal a városba.
-Akkor biztos jól érezted magad.
-Igen nagyon.-majd pár percre rá jött is anyám.

-Meg is hoztam a vacsorát.- jót be anya.
-De finom.-mondtam mikor már a felét befaltam.
-Akkor örülök.
-Na most már mennem kell, aludni.Jó éjt!-majd felszaladtam a szobámba és egyenesen az ágyba rohantam. Mikor lefeküdtem pár percre rá el is aludtam.



Hát..ennyi lenne bocsi, hogy csak most raktam fel, de nem nagyon volt időm írni...kárpótlásul a kövi még ma fönt lesz, holnap meg az ötödik.


Puszi:rek@!

4 megjegyzés:

  1. Szia! Jó volt ez a fejezet, tetszett! Mikor lesz Floreból vámpír? :D Várom a kövit!
    Pux: Zabie98

    VálaszTörlés
  2. Ismét egy remek fejezet! :) Várom a következőt! :)
    Pusz:Lina

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Majd meglátod nem lövöm le a poént..A kövit nem sokára befejezem de még ma fent lesz...

    Puszi:rek@!

    VálaszTörlés
  4. Bocsi nem tudom feltenni...Holnap viszont igen.
    Remélem nem haragszatok rám.

    Puszi:rek@!

    VálaszTörlés